tisdag 16 februari 2010

memento vivere

Nu händer det grejer kan jag säga. Nästa vecka ska jag och göra nivåtest i både matematik och engelska för att sen kunna börja läsa på Komvux (!). Jag ser så otroligt mycket fram emot att få börja studera lite och dessutom kommer jag ett steg närmare mina mål. Har även kikat lite på olika kvällskurser och jag är sugen på att läsa ett till språk förutom finska, men har inte kommit fram till vilket ännu. Tåls att funderas på!

Sitter ensam hemma, konsumerar alldeles för mycket kaffe och pluggar geometri, statistik och sannolikheter. Taggad to the max (;

Pratade med mamma idag och fick en släng av saknad och lite hemlängtan. Nu börjar jag faktiskt se fram emot att komma till Vasa och hälsa på. SAKNAR ER!

1 kommentar:

  1. Good luck with those tests next week, my sweetie! :D Kaffe är bra.

    SvaraRadera