tisdag 16 februari 2010

Change your thoughts and change your world

Idag har jag kommit på fötter igen. Söndagsångest är aldrig kul ångest.
Dagen har spenderats på jobbet och de tre lediga timmarna mitt på dagen gick åt att kika i butiker och se vad för fint jag ska köpa till mej själv när jag får lön och en latte på Muggen. Jag blev förtjust i en hel del och det kommer bli farligt att släppa lös mej i butikerna på Lördag kan jag säga. Jag behöver ju de där svarta jeansen, nitjackan, topparna, den äckligt snygga väskan och den transparenta skjortan....

7 kommentarer:

  1. Var finns snygga väskor? Jag hittar inga fina nånstans :(

    SvaraRadera
  2. nå de beror väl på vad för nån du vill ha, nu snackar ja krogväska

    SvaraRadera
  3. Helt självklart att du behöver allt dedär sötnos ;) ja sku också behöva (hrm) en hel massa grejer, men ja börjar redan vara orolig för hur jag ska få med mej allt hem igen om två månader... :|

    SvaraRadera
  4. jamen klart ja behöver ;) Alltså, tänka sej att de e bara TVÅ månader tills du e "hemma" i Vasa igen, wonderbart för oss som nu kommer att få börja se mera av deeeej <3

    SvaraRadera
  5. janå visst, tiden går så himla snabbt så de e nästan hemskt! ska du va i Vasa nå alls i sommar? ja hoppas att ja har tid att kanske komma över ti Stockholm några dagar i sommar också, får se, beror på hur mycke ja får jobba (ja fick jobb ida!! :D :D :D) och sådär.

    SvaraRadera
  6. Naajs, var får du jobba? :) Nå som de ser ut nu så har ja int så stor lust att kom till vasa över sommaren nå annat än att hälsa på, men de får tiden avgöra :)

    SvaraRadera
  7. Jättetråkit de ju :( ja vill ha alla mina nära o kära på plats hemma i stan då ja e där ju! Hördudu ja fick drömjobbet ;) VBL!!! :D so im happykid 2day!

    SvaraRadera