onsdag 13 januari 2010

Don't stop me now, cause i'm having a good time

Goodmorning sunshine! Sitter och dricker mitt morgonkaffe på egentlig lunchtid. Unnade mej själv en skön sovmorgon idag med ingen väckarklocka överhuvudtaget. Har 'kvällsskift' ikväll och jobbar från 18-24. Funderar vad jag skall hitta på före jobbet idag, utforska södermalm kanske?
Kikar på arbetslistan och kommer fram till att jag inte kommer ha mycket till liv från och med nu. Långa arbetsdagar. Skönt med en 11-15 (ledigt mellan 15-18) och jobb igen från 18-01. Vad gör man där emellan egentligen?

Ska nu ta tag i mina kommande studier. Vill verkligen studera inköp, dags att börja göra någonting åt saken. Annars då? Sticka utomlands ett år? Är i en fas då jag inte har en aning om vad jag vill göra eller var jag vill bo. Finns ju egentligen 1000tals möjligheter!

2 kommentarer:

  1. Ooja , känner igen hede , har IINGEN aaning va man ska göra från sommaren å frammåt ;S

    SvaraRadera
  2. Hur trivs du på jobbet då? (: eller funderar du att studera vidare? eller blir det en trip längre bort? ;)

    SvaraRadera