fredag 18 september 2009

180909

shit vad dagarna går. idag är det fredag igen!

gårdagen började med ett tandläkarbesök. efter många om och men så beställde jag en akuttid, stod inte längre ut med min visdomstand. kom in och gick ut med en tand mindre, blodsmak i munnen och ont-så-in-i-helvete. fick en dags ledigt från jobbet.

besökte jennifer en sväng och hon tog hand om mej genom att bjuda mej på mat! Efteråt åkte jag hem och sen kom rasmus med ben&jerrys och en film. underbara kompisar man har som tar hand om en när det är såååå synd om mej (; efter att filmen var slut begav vi oss i väg till Slottet (ni har väl inte missat reportaget om Slottet i vasabladets bygga och bo för nån dag sen?). Joel bjöd oss på supergoda plättar och så gick vi till ollis å spelade charader, vilket verkligen Inte är min starka sida. Vårt lag förlorade och jag hade antagligen strupit Joel eftersom han var en sån jävla dålig förlorare.. men så får man ju inte göra, dessutom skulle de va tråkigt med en farmville granne mindre ;)

Nu ska ja snart bege mej till jobbet, alltid extra kul och motiverande att va på jobb till 23 en fredagkväll!

1 kommentar:

  1. Nu har jag komi över förlusten! Nästa gång så får vi no revanch!

    SvaraRadera