tisdag 25 augusti 2009

-

Idag är en bra dag, för idag får jag äntligen krama om Malin igen som varit borta alldeles för länge. Idag är det ju också tisdag, vilket brukar innebära Ollis för mej, men idag e jag faktiskt inte på hugget, what's wrong? Men jag antar att när klockan blir valomerkki så står jag och dansar fortfarande, brukar ha en viss tendens att bli så (:

Har lite ångest, känner mej sliten och en klump i magen. Men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som stör mej? Tror faktiskt att jag borde testa på någonting nytt efter årsskiftet, känner mej uttråkad och rastlös..

Nu ska jag ut och rasta Toivonen, catcha up lite. Kvällens planer är ännu oklara. Morgondagen däremot fasar jag lite för.. Sagan om ringen marathon. Endast 11h och 22 min SAGAN OM RINGEN. Senast jag gjorde ett försök somnade jag efter typ 15 minuter. Annat som kanske behöver nämnas är att när 'ringen' eller 'frodo' nämns måste man dricka. houh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar