söndag 17 maj 2009

WHAT A DAY

Idag har jag haft besök av denna sötnos


Har klippt och klistrat inbjudningskort i flera timmar. Nu e jag dödstrött och sängen väntar. Blir skolan imorgon, första gången på flera veckor..

Annars så var jag och hämtade mina grejor som inte blivit sålda från Wasa City Kirppis idag. Aldrig att jag någonsin tar dit mina saker igen. Visst, försäljningen gick bra. Men har aldrig förr fått ett sånt dåligt bemötande eftersom jag missat med tiden att komma och hämta sakerna. Fick en rejäl utskällning av han i kassan varför jag inte hämtat sakerna en timme tidigare.. Var stod det att man skulle hämta sakerna en viss tid? Fick bara uppgifter om att sakerna skulle hämtas på söndag. Argh!! Det förstörde min dag..

Men hittade två fina saker som tillsammans blev 9€

Gonatt!

5 kommentarer:

  1. Du sku ha sagt åt gubbjäveln att förbättra sin information då så man fattar nå >:|

    SvaraRadera
  2. Ska dit imårn igen, å e an fitti då så blir no ja arg :D

    SvaraRadera
  3. Men suck, sicken surgubbe :D Ge honom vad han tål nästa gång, hahha! Bedårande klänning du hittade där^^

    SvaraRadera
  4. tack :) tyckt att den hadd så fint mönster! Gubben va lika jäkla otrevlig idag. Han förstör ju för sej själv när han fräser på dedär viset..

    SvaraRadera
  5. ja tycker int heller om hande utlänska gubben där... e rikti jävlo..

    SvaraRadera