tisdag 19 maj 2009

ME LIKE PART2



Jag tror att jag har ändrat mej igen med skorna, såg dessa fina idag på biancos hemsida.. undrar bara om de finns i Vasa? Me liiike

Imårgon blir det skola igen och sen hem till Vasa snabbt som bara den och laga sej färdig för fest. Blir tydligen 'kubbkastarkväll' vid Hoviska, sen antagligen krogen! Tror att jag stoppar på mej den nyagamla klänningen som jag hittade på loppis. Apråpo loppis, va dit idag igen .. och lika jävla otrevlig var han idag också. ARGH! Men också hitta ja en söt kort jacka för bara 3 € ;)

3 kommentarer:

  1. i vasa har ja nu int ännu sett till dom nå, i hesa däremot fanns dom! å vita o beige :) dide vita va också superfina!

    SvaraRadera
  2. :) okej! får hoppas att di kommer om en vecka när ja får min lön :D

    SvaraRadera
  3. I love the shoes! ;) Har också väntat på att de ska komma till Bianco här i Vasa, alltid
    jättetröga med att få in allt nytt dit tycker jag!

    SvaraRadera