onsdag 5 maj 2010

Sick and Tired


Jag är krasslig och känner mej överkörd för tillfället. Drog på mej en förkylning i helgen! Sitter och tvingar i mej te (hatar te) och knäckebrödsmackor och lyssnar på Rise Against - Hero of War som vanligt och tycker nog lite synd om mej själv samtidigt.

Sitter och läser bloggar och kikar på snygga kläder. Skulle mer än gärna klicka hem några par skor och jackor. På tal om jackor. Bad min kära mor att kolla i förrådet hemma i Finland efter en gammal jeansjacka som min syster använde i gymnasiet och jag har hunnit använda för några år sedan, hoppas hon hittar den, jag har ett minne av att den var skitsnygg!

4 kommentarer:

  1. Tyvärr är den död och begraven! minns int ens sjölv vilken jeansjacko he sku va?

    SvaraRadera
  2. Gah! Illa! Den va ljus sliten, du hadd den i högstadiet/gymnasiet och jag hitta den i garage och börja använd den typ 2006 för att jag hadd sett att elin kling hadd en, haha :D

    SvaraRadera
  3. Jag minns åxå den ! :)

    SvaraRadera