onsdag 28 april 2010

Bianco shoes


Jag är kär. I dessa. Dom finns att köpas på Bianco, storlek 38. Skulle passa utmärkt på mina fötter, eller hur mamma? (;
Ja, en lite försenad födelsedagspresent skulle ju aldrig sitta helt fel, pik pik!

Dagen har varit underbar. Jag mötte upp mamma och hennes väninna Ninna utanför Gondolen för en lunch. Åt jättegott och det kändes bra att få spendera tid med mamma! Efteråt när vi hade kramats hejdå hade jag dock en klump i magen av saknad. Åkte sen in till city och mötte upp Cami och Mattias och gick till Kungsträdgården och njöt av solen. Gick runt i stan och jag konstaterade än en gång att jag älskar Stockholm. Inte en sekund att jag har ångrat mitt beslut att flytta hit. Lever livet fullt ut och njuter av varje sekund i denna stad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar