måndag 8 februari 2010

That's the spirit

Idag har vi ledigt och jag har 1000 saker att fixa. Sak nr 1 är att komma sig upp ur sängen. Ska städa, tvätta, ringa runt - tråkigheter man gör när man är ledig.

Nu till något roligare, gårdagen!
Jag och Fanny började på Muggen, gick vidare till After och sen mötte vi upp Mackan för att gå vidare till Imperiet där dom andra var. Drack några glas vin där innan vi gick vidare till Anchor, ett rockställe med karaoke. Hörde på mer eller mindre skönsjungande headbangare and people was going bananas å ja skrattade som aldrig förr! Idag mår jag mindre bra, tror att jag konsumerade ett antal för många päroncider igår. Lite huvudvärk kan jag gott stå ut med idag, viktigare är ju nog att jag hade en trevlig gårkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar