torsdag 25 februari 2010

oh, baby baby it's a wild world

"Jag fryser ihjäl, det e så kallt, stackars barn, men snart blir det varmt". Jag var nyligen så förbannat frusen så jag tog taxi från hornstull till reimersholme och fick höra på en sjönsjungande taxichaffis som klagade på att 'snövallarna' aldrig skulle bli så höga i Turkiet. No shit säger ju jag då...Kvällen blev relativt tidig med tanke på att vi skulle hinna med sista tunnelbanan hem. Mötte upp Fanny och gick på ett glas vin till afterworkstället Bauer, för att sen gå vidare till gamla stan för att titta på Fannys pappas spelning. Sen drog vi vidare till Babasonic på Mariatoget. Måste lätt gå dit igen någon gång! Once again har jag konstaterat att söder människor är helt enkelt lite snyggare och lite skönare.
Lite salongsberusad kryper jag under täcket och säger puss&gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar