lördag 6 februari 2010

Lördagsunderhållning

Lördagsmorgonsunderhållning.

Fem
SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Ja, några cm skulle inte skada.
Skulle du vilja väga mer?
Nej.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg? brukar man inte bli ledsen?
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Why not?
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Inte mej emot

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej

Kan du slicka dig på näsan?

Kunde inte!

Kan du kolla i kors med ögonen?

De kan ja!

Kan dina föräldrar lita på dig?

De e klart dom kan, mamma vet allt!

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Om jag anstränger mej lite.

Kan du vara på fest utan att dricka?

Nuförtiden ja.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Been there, done that.

Kan du suga?

Haha?

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Brukar ha svårt att låta bli.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

När jag var yngre, ja.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Min mamma.

Har du ett syskon?

Två syrror, Linda & Sanna

Har du varit full den här månaden?

Förra helgen senast

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Det har jag.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Det har jag.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Det har jag.

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja, det har jag. Men inte samtidigt.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej!


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Lilla Jennifer Toivonen måste få den titeln, hon vet allt (:

Vem älskar du?

Min älskade familj och vänner.

Vem hade du senast sex med?

F

Vem vill du bli full med?

Jag vill bli full med Fanny från jobbet

Vem är den bästa artisten?
Melissa Horn för tillfället

Vem pratade du senast i telefon med?

Med Meri

Vem har du en liten crush i?

Börjar väl bli några nu :D

Vem är snyggast i världen?

-

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Till Aliyah.
Vem vill du prata med?

Nu vill jag prata med Jennifer I

Vem sov du med senast?

F

Vem såg du full senast?

Jennifer, Meri och Cami

Vem vet allt om dig?

Morsan

Vem kysste du senast?

F

Vem kramade du senast?

Fanny

Vem kan berätta allt för dig?

De jag kan berätta allt för, kan berätta allt för mig.

Vem hatar du?
Don't do hata, men det finns ju en hel del mindre omtyckta människor.

3 kommentarer:

  1. Aliyah sko sekert va glad åt en miljon! =D men då ska e no va i € å int dom värdelösa kronorna :P

    SvaraRadera
  2. Hm, fanns mytchy "F" mie tenn... ;) Haha :D

    SvaraRadera