onsdag 10 februari 2010

It's more than a feeling


Ikväll är en sån kväll när jag verkligen känner för att skriva av mej lite, men har egentligen ingenting att skriva om. Ligger nerbäddad under täcket, lyssnar som vanligt på Melissa Horn och funderar på hela situationen. Jag har haft så otroligt stora förändringar i mitt liv det senaste halvåret. Så mycket har förändrats så att jag knappt har hunnit med att förstå själv. Ännu ibland när jag hör folk runt omkring mej prata svenska kan jag bli överraskad, nästan som om jag ibland glömmer bort var jag är. Ibland kan jag komma på mej själv med att sitta med leendet upp till öronen när jag sitter på bussen och kollar ut på stan genom fönstret. Ibland när jag stiger på tunnelbanan kan jag känna mej så förbannat nöjd. Ibland får man säga det högt, fan vad jag är stolt över mej själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar