tisdag 12 januari 2010

H O M E S W E E T H O M E !


Dagen har gått åt genom att jobba och packa upp saker i nya lägenheten. Känns redan mycket mer som 'hemma' än vad det någonsin tidigare gjorde i gamla lägenheten. Love it!

Dagen kan sammanfattas med en väldigt bra dag med undantag att jag fick springa ifatt bussen både på vägen till och från jobbet. Sällsynt är det, men ibland finns det faktiskt snälla busschaffisar som stannar och väntar!
Och så måste jag ju nämna kassabiträdet (en utländsk man i 50års åldern) på coop forum som frågade efter legg och jag visade mitt finska körkort. "Finland? Det har jag aldrig hört förr. Det känner jag inte till" Donno om han var sarkastisk...? Hope not, men iaf såg han otroligt allvarlig ut.

2 kommentarer:

  1. Oj, man bord ju no kon håll reda på sina grannländer i alla fall :D Vi får hoppas han bara va en skämtsam prick.

    SvaraRadera
  2. Haha, missade detdär 40 busshelvetet jag idag också och fick vänta i minst en kvart! Surt. :D

    SvaraRadera