tisdag 17 november 2009

L I S T A

Uttråkad såhär på kvällskvisten. Absolut ingen är intresserad av att läsa dessa förbannade listor, men det underhåller mej för tillfället!

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: förekommer väl
Titta på dig själv i spegeln: spenderar alltför mycket tid där
Gnälla:
Ja, ibland får man tycka synd om sig själv
Skrika: har otroligt dåligt temperament, blir jag arg..då skriker jag.

Sova: no shit
Ha ångest: nu har jag ångest inför jobbsökandet

Skada dig själv med flit:
haha, aldrig
Ta mediciner du inte borde ta: nej

Vilja dö:
lever ju livet
Drömma mardrömmar:
händer inte så ofta
Drömma sexdrömmar:
Jorå
Ta droger: Nej!

Försöka vara annorlunda: kan jag väl inte påstå

Klä dig i svart:
svart it is!
Gå till kyrkan: never, endast vid speciella tillfällen
Gå i skolan: studerar inte för tillfället
Röka:
Ja
Ha sex: Ja

Ljuga:
En och annan vitlögn går väl
Hata folk:
Hatar är ett starkt ord, men det har förekommit
Lita på folk:
Har mina närmaste som jag litar på

VEM:
Saknar du:
Hela familjen något så otroligt för tillfället
Vill du döda: i don't do döda
Vill du slå: den jäveln som plockat upp mitt tbanekort
Kysste dig sist: fniss
Vill du kittla: Aliyah
Kramade du sist: Fredrik
Vill du prata med:
Samppa
Skrek du på sist:
i helgen pga ljudnivå
Vill du vara som: en riktigt spontan människa som tar för sej av livet
Sårade dig sist: ett riktigt jävla eggface
Vill du bli galet full med:
Verro
Gjorde dig riktigt glad senast: han på 7-eleven fick min dag räddad

Fick du sms från senast:
mamma
Ringde dig senast:
mamma
Är vackrast på jorden:
pass

HAR DU:
För många vänner:
kan man ha för många?
Förföljelsemani:
hehe neej
Tvångstankar:
Nej
Någon annan psykisk sjukdom:
Nej
Någon fysisk sjukdom:
Ja
Någon skada:
Nej
Färgat håret:
Alltid
Brutit några ben: Faktiskt klarat mej undan det
Några piercings:
under läppen och napan
Egen dator: en helkass laptop

Bra självförtroende:
Blir bättre och bättre för varje dag
Kysst någon:
love it!
Haft sex:
Ja
Köpt kondomer:
Ja
Tagit nakenbilder:
Nästan :D
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Ja, mamma
Bjudit ut någon: det tror jag nog
Varit kär: oohja
Dumpat någon:
ja
Stulit någonting:
Nej!
Lämnat landet: verkligen, flyttat till Stockholm från Vasa
Tuttat eld på nått: inga stora saker

Gjort något olagligt:
Ja

HUR:
Svarar du i telefonen: Tjena eller Heeej

Fördriver du tiden:
med att söka jobb och träning
Mycket pengar har du:
så det räcker
Tjänar du pengar: inga inkomster för tillfället
Ofta diskar du:
vi har en diskis som gör jobbet
Ofta städar du: vi borde dammsuga varje dag pga att vi både fäller otroligt mycket svarta hårstrån

Många stör du dig på: folk som bara tänker på sig själva
Ofta träffar du din familj: förhoppningsvis bara 5 veckor tills nästa gång

TROR DU:
Att du kommer bli något: man vill väl tro det iaf

På gud:
Nope
På rymdvarelser:
Nope
Att folk tycker om dig:
det tror jag faktiskt
På ett liv efter detta: Njaaä. jag behöver bevis för att tro
Att fiskar kan tänka: förmodligen
Att du kommer leva länge: 80 minst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar