onsdag 4 november 2009

0 4 1 1 2 0 0 9



Ett litet smakprov på lägenheten! Spargrisen som vi fick använder vi flitigt (;

Hon som annars bor här har otroligt mycket böcker och jag läser nu 'Bikten - Bekännelser från vanliga människor'. Dör för tillfället av skratt !!!!

"Jag jobbar på biblioteket här i stan och när ingen ser river jag sidor ur böckerna. Vet inte varför"

Anonym, 39 år

"Ibland när mina grannar har gått till jobbet brukar jag gå till deras brevinkast och kissa in i det"

Anonym, 28 år

"Mina grannar låter sina hundar pissa på min uteplats. Nu har jag lagt råttgift för att hämnas"

Malin, 47 år

Var har det gått fel på folk??

3 kommentarer:

  1. skitnajs lägenhet ju! :)

    hahah, vilka took ! vem kissar i folks brevinkast egentligen ! :):):)

    SvaraRadera
  2. Joo, den e jättebra! :) enda negativa e att vi int har nån tv, men får lära sej att leva utan den, kanske lika bra så får man mer gjort ;)
    hehe, man undrar..å då va dedär ganska normala saker, längre fram i boken höll ja på å dö när ja läst :D heeeeelt sjuka saker gör folk!

    SvaraRadera
  3. nåå, nog klarar man sig utan tv när man bor i sthlm ;) kanske det räcker med titta ut genom fönstret, finns säkert nåt att titta på där ! :)

    hehe, sku verkligen vill läsa den boken jag å! :)

    SvaraRadera