torsdag 1 oktober 2009

my little darling



Idag saknar jag denna söta lilla älskling! Smarta ord kan komma ur en sån liten varelse. Som i somras "Sara, gråt int, om inte du kan kramas med honom nåmer så får du kramas med mej iställe". aaaaawww!! (: Väldigt omtänksamt!

Igår kväll efter jobbet stack jag iväg på eftersläpp @ ollis, va även en sväng till fontana. Kände ju sej liiite udda på ollis eftersom det hade varit sportsitz och folk var utklädda till boxare, skidare m.m. Drack några cider och gick hem, skönt att se lite folk iallafall. Nu ska jag till tandläkaren och sen blir det att åka till jobbet tidigare. Ska jobba "förtid" ;). Ska jobba i helgen och imårgon blir det också övertid skulle jag tro. Behöver alla pengar jag kan få!
Men borde även hinna med lite födelsedagsfirande på lördag av Ciila som fyller hela 20 år idag <3

1 kommentar:

  1. Årets bästa fest i Vasa. Lorentz & M.Sakarias som beskrivs som framtiden för
    svensk musik gästar svenska talande klubben som befinner sig den 20e november
    i VASA (Fontana). Biljetterna kostar endast 8 euro i förköp från
    studioticket. Det är första gången bröderna spelar i Finland!
    Detta är festen man inte vill missa, köp biljett så länge som det ännu finns!

    mera info om biljetter osv: http://www.studioticket.fi/sv/etusivu.php?id=714

    kopiera meddelandet och skicka vidare det till vänner, bekanta, bloggar,
    communities eller what ever!

    SvaraRadera