onsdag 14 oktober 2009

Lovely

härliga tider!

Har två arbetsdagar kvar i Finland
helgen närmar sej, fest fest och lite mera fest
Jag och Cami flyttar till sthlm om 18 dagar (börjar äntligen fatta att de e sant)
lägenhet på kungsholmen som väntar
lönedag på fredag
två veckors tid att umgås med nära och kära innan jag åker

Var ut och promenerade med Cami igår. Vi pratade såklart en hel del om våran flytt och jag har äntligen fått in det i huvudet att detta faktiskt händer. Den dåliga nervositeten har äntligen gått över, nu är det bara så jävla spännande!

Har haft en trevlig dag med mommo och sen kom becka på besök och vi drack kaffe och åt egentillverkade subways.
Nu ska jag fortsätta med min 'egen tid' som jag har unnat mej flera kvällar; läsa bloggar, sjunga, drömma och planera. (:

3 kommentarer:

  1. Hahha.. Du skriver hela tiden att det är NU du verkligen inser att det händer.. :D

    Men jo, det börjar närma sig :P

    SvaraRadera
  2. haha jo ja vet :D tjatar om samma hela tiden! men JAJO, igår så har ja påriiiktit fått in de i huvu ;)

    SvaraRadera
  3. ja avundas dej! jag å vill.

    SvaraRadera