torsdag 8 oktober 2009

24 days left

Flytten närmar sej med stormsteg och har så otroligt blandade känslor för tillfället.

Förväntningar, förhoppningar, upplevelser i mängd och massor. Men samtidigt saknar jag redan fast jag inte hunnit åka, rädsla och nervositet. Men det är väl ändå inte så konstigt? Tar ett ganska stort steg på en gång och flyttar från Vasa som ändå är väldigt tryggt.

Det här kräver väldigt mycket av en själv, men jag vet att jag och Cami kommer att klara det här galant! Är otroligt glad att jag har chansen att testa på. (:

Ska i helgen börja gå igenom mina saker. Massvis ska slängas, ges bort och säljas. En annan sak jag har tänkt på.. hur fan packar man för obestämd tid?

2 kommentarer:

  1. precis sådär känd jag å före ja for. Å såklart kommer
    de å kännas nervöst, omtumlande å konstigt när
    du kommer också. Men ändå så är det absolut någonting
    som jag tycker alla ska prova på, att flytta till en ny stad
    när man är ung! Och efter bara några veckor börjar
    jag känna mig hemmastadd här i sthlm å glädjer
    mig åt alla nya människor jag har fått träffa och
    allt kul ja har gjort på bara två veckor! :) Blev lite
    långt å yrigt dehe nu men ;) Å hede me packningen e no
    svårt! Jag to med mig ganska myki men ändå int allt jag
    hade velat. Men de som man vet man använder hela tiden
    plus lite till! Sedan så shoppar man ju myki här å. Plus att
    man får ju ta med sig mera då man e på "hembesök" ti vasa ;)
    / Meri

    SvaraRadera
  2. :) ja tror de värsta e över bara man kommer sej dit. just nu börjar ja funder om de e rätt för mej! men ändå vill jag ju de så myki, antar att de e bara nervositet som har smygi på mej! :) Du har ju redan fått ett jobb, så ja e övertygad om att de kommer gå bra för mej å cami också :) Tycker vi ska träffas nån dag i stockholm, ni som har vari där en stund nu får guida oss runt lite ;)

    SvaraRadera