måndag 7 september 2009

VIP FEST & AKUTEN BESÖK

Det har varit en tung vecka som vi nu har bakom oss, det värsta är att jag fasar för att denna vecka kommer att vara likadan, om inte värre?

På lördagen va vi då på vip festen på fontana. Riktigt trevligt med mat och dricka och trevligt sällskap. Gick även en sväng till Cella och kolla läget, inge vidare, så vi återvände ganska snabbt. Fontana blev snabbt alldeles för överbefolkat och musiken var urdålig, så min feelis trappades av och mitt humör förvandlades till skitdåligt :D Tog en vända i champagnerummet och sen begav jag mej till Ollis. Mitt humör var nu på botten. Bäst att gå hem!

Söndagmorgon. Vändan till champagnerummet hade satt sina spår. Led av huvudvärk och illamående hela dagen. Dagen spenderades mestadels i en säng tittandes på filmer. Mot kvällen när lite ork var samlad begav vi oss iväg till Slottet för att hämta lite saker och bevittna Krapulanternas frontfigur - Joel Juselius. Min huvuvärk och illamående var genast som bortblåst när man såg denna varelse i fosterställning, pustande och frustande under ett täcke.

Begav oss från Slottet efter krapulapide och ännu en film. Efter ett samtal av Micke fick vi bege oss iväg till akuten. Han hade på något sätt lyckats göra nåntingnånting så att hans knä var åt helvete. Fnissade lite för mej själv när han bojkottade rullstol och kryckor pga "hur jävla manligt e int de då"? (;

Idag är jag krassligare än krassligast och borde egentligen stanna hemma och vila, men glada vi till jobbet gå!

2 kommentarer: