torsdag 14 maj 2009

TIDSFÖRDRIV

Fem saker jag gjorde igår:
Tvättade fönster, stavgång med Mia, bloggade, kollade Beck, drack mängder med kaffe
Fem saker jag ser framemot:
Sommaren, Provinssi, mårgondagen, lönedagen, utlandsresa (?)
Fem saker på min önskelista:
Ett ny renoverat WC, nya jeans, Stockholm besök, en cykel, en ny garderob
Fem saker i badrumsskåpet:
tandborste, smycken, deodorant, parfym, nagellack
Fem saker i min handväska:
läppglans, plånbok, kamera, nycklar, penna
Fem saker att göra i sommar:
Jobba på Åminne, Provinssi, åka till Stockholm, besöka Malin i Irland, steeeka
Fem maträtter jag ofta tillreder:
Tonfisk pasta, maletköttsås, lax, pastasallad
Fem ord som beskriver mig:
Glad, barnslig, omtänksam, envis, dåligt tålanmod
Fem småbloggar jag följer:
Emme, Anna, Mikki, Ciila, Hanna

2 kommentarer:

  1. Hej vilken fin blogg du har!

    Ha en fin helg
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  2. Tack vad snällt! Jättefin blogg du också! :)

    SvaraRadera