tisdag 5 maj 2009

OCEAN MIST

Har länge fundera på att testa Sachajuan olika hårvårdsprodukter. Men dessvärre e jag en sån person som tycker att ett schampoo inte får kosta mera än 2,30 € :D Mitt hår börjar va åt det risigare hållet och jag behöver snabbt göra nånting åt det. Och eftersom jag har noll koll, hjälp mej?!

Har tittat på deras saltvattenspray 'Ocean mist' och tänkte att jag skulle prova de i sommar. Har nån testat? Behöver nämligen lite mer volym i mitt hår, de bara hänger juu.

Kom just hem efter ett Plantagen besök me morsan. Köpte små krukor med basilika, persilja och timjan. Ja måst helt enkelt ha för lite att göra om dagarna när ja håller på å sår å planterar en massa :D

4 kommentarer:

  1. ja har sachajuans silkdroppar o ja tycker dom e super! bara man int lagar fö mycke fö då blir håre sliskigt :D annars så brukar e funk bra att använd olivolja som hårinpackning o! låter lite äckligt men topparna känns int alls lika torra efter!

    SvaraRadera
  2. Från thailand köpt ja kokosnöts olja som tydligen va bra för torrt hår, men de använder ja nog int igen. Efter att man hadd stoppa de i håre så to de två tvättar innan de for ut, å de va fortfarande sliskit å de så jätte smutsigt ut :| Men olivoljan kan ja testa :) billigt alternativ!

    SvaraRadera
  3. jo de gäller att int lägg för myki bara, brukar mest lägg ut i topparna, annars blir de nog sliskigt! :)

    SvaraRadera
  4. sachajuans volymschampoo + balsam var värsta ja prövat nångång. men det är väl nog skillnad på hår å hår också... så kanske det skulle funka bra för dig.

    SvaraRadera