tisdag 27 juli 2010


Jag har nu suttit instängd i lägenheten hela dagen. Längsta movet jag har gjort idag är att ha tagit mej till ICA runt hörnet. Jag har fucking pluggat ord och skrivit engelska uppsatser så att ögonen blöder. Men jag är nöjd. Inget MVG senaste gång, får väl nöja mej med ett VG. Det tar sig. Börjar redan fundera på vad jag skall studera här näst. Ett annat språk kanske?

Orkar knappt hålla ögonen öppna och jag känner mej så jävla flummig och korkad av tröttheten. Bilden beskriver typ min look just nu. Så trött så att jag inte ens förstår skämten i How I met your mother. Läggdags då I guess
nightynight babes!

3 kommentarer:

  1. Bild tjuv! ;) nästa gång du snor något MÅSTE du länka min blog! :) sooooft!

    SvaraRadera
  2. Du är no slut i skallen om du inte förstår skämten i HIMYM =D

    SvaraRadera
  3. Förlåt då Mr Thom Karlsson! Next time,
    there will be no next time ;) Nejmen, jag lovar!

    SvaraRadera